Retour- en restitutiebeleid
We hopen dat je zult genieten van alles wat je hebt besteld bij luxgoods.nl Maar als u niet tevreden bent, kunt u deze binnen 14 dagen na de leveringsdatum retourneren of ruilen.
Opmerking: we kunnen retourzendingen of ruilingen accepteren, tenzij ze zijn geautoriseerd door ons klantenserviceteam Info@luxgoods.nl We accepteren geen geretourneerde artikelen die direct zijn teruggestuurd zonder ons hiervan eerst op de hoogte te stellen. Als u wilt retourneren of ruilen, neem dan contact met ons op om uw bestelnummer en de reden op te geven. Na ontvangst van uw e-mail met verzoek om ruilen/retourneren, sturen onze medewerkers van de klantenservice u de instructies voor ruilen/retourneren per e-mail terug. Volg de instructies om de ruil/retour te verwerken.
Lees de onderstaande instructies voor meer informatie over retourneren of ruilen.
Bestellings-annulering
A. Voor bestellingen die binnen 24 uur na aankoop zijn geannuleerd maar nog niet zijn verzonden, bieden we een volledige terugbetaling.
B. We accepteren GEEN verzoek tot annulering van een bestelling als de bestellingen zijn verzonden. Vraag een retourzending aan na ontvangst van het pakket.
C. Over het algemeen ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen je geld terug. (Als er binnen 10 dagen geen restitutie is ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail)
Retour-/ruilproces
A. Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de bezorgdatum worden geretourneerd of geruild. Houd er rekening mee dat achterstallige verzoeken mogelijk niet worden geaccepteerd.
B. De verzendkosten voor retourzendingen is Gratis.
C. We sturen u een e-mail zodra uw terugbetaling of omruiling is verwerkt en de terugbetaling zal worden uitgevoerd via uw oorspronkelijke betaalmethode. Over het algemeen ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen je geld terug. (Als er binnen 10 dagen geen restitutie is ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail)
Opmerking: Alle retour-/ruilartikelen moeten ongedragen, onbeschadigd, ongewassen en met alle originele labels in de originele verpakking worden geretourneerd. Zo niet, dan is de koper verantwoordelijk voor alle gemaakte kosten en vindt er geen restitutie plaats. Als u problemen ondervindt, kunt u ons een e-mail sturen op Info@luxgoods.nl
Voor verdere vragen:
Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:
Telefoon: +31 655461254
E-mail: Info@luxgoods.nl